- Tytuł:
- Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
- Autorzy:
- Potwora, Dorota
Potwora, Witold (1962-2022) - Temat:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem - innowacje - podręczniki.
- Rok wydania:
- 2020
- Wydawca:
- Warszawa : Difin
- ISBN:
- 9788380859852
- Opis fizyczny:
- 390 stron : ilustracje ; 23 cm
- Klas. wewnętrzna:
- ORGANIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWA
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 358-388
Książka stanowi kompendium wiedzy dla studentów pierwszego i drugiego stopnia kierunków zarządzania, ekonomii, logistyki, zarządzania produkcją, marketingu. Publikacja może być także przydatna menedżerom przedsiębiorstw oraz nauczycielom szkół średnich
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Opolski i Wyższą Szkołę Zarządzania i Administracji w Opolu - Książka