- Tytuł:
- Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Autorzy:
- Wąsikowska, Barbara
- Temat:
- Konsumenci - badania - Polska - 1990-.
Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-. - Rok wydania:
- 2023
- Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe - Grupa odbiorców:
- Poziom nauczania Szkoły wyższe
Menedżerowie
Specjaliści ds. marketingu - Wydawca:
- Warszawa : Difin
- ISBN:
- 9788382702651
- Opis fizyczny:
- 202, [2] strony : ilustracje ; 23 cm
- Klas. wewnętrzna:
- OPIEKA SPOŁECZNA / UBEZPIECZENIA
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 185-197
Książka skierowana do wszystkich zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Naukji i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00 zł - Książka