Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych

Tytuł:
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
Autorzy:
Wąsikowska, Barbara
Temat:
Konsumenci - badania - Polska - 1990-.
Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-.
Rok wydania:
2023
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Grupa odbiorców:
Poziom nauczania Szkoły wyższe
Menedżerowie
Specjaliści ds. marketingu
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788382702651
Opis fizyczny:
202, [2] strony : ilustracje ; 23 cm
Klas. wewnętrzna:
OPIEKA SPOŁECZNA / UBEZPIECZENIA
Uwagi:
Bibliografia na stronach 185-197
Książka skierowana do wszystkich zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Naukji i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00 zł
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02340cam#a2200553#i#4500
001 1193500864270
003 GORZ 008
005 20240210134237.3
008 240108s2023####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788382702651
035 %a xx005673638
035 %a (NUKAT)vtls005673638
040 %a WA 510/EZ %b pol %e PNN %c WA 510/EZ %d WA 510/JS %d KAT U/ICs %d GORZ 008
046 %k 2023
080 # %a 366.1(438)
080 # %a 159.91
080 # %a (075.8)
090 1 %2 GORZ 008 %a OPIEKA SPOŁECZNA / UBEZPIECZENIA
100 1 %a Wąsikowska, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Neuronauka konsumencka : %b badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / %c Barbara Wąsikowska.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2023.
300 %a 202, [2] strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Menedżerowie
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 # %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronach 185-197.
521 8 %a Książka skierowana do wszystkich zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
536 %a Projekt finansowany w ramach programu Ministra Naukji i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00 zł
648 9 %a 2001-
650 # %a Konsumenci %x badania %z Polska %y 1990-.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania %z Polska %y 1990-.
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Psychologia
710 2 # %a Difin. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.ajp.edu.pl/site/recorddetail/1193500864270 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8270-265-1
980 %a 366.1(438)
980 %a 159.91
980 %a (075.8)

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KS 70201
Położenie:
Czytelnia Główna
Sygnatura:
365/366
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Poziom 0 Biblioteki Głównej
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies